TGIF!!!

Äntligen fredag!!! Tjoohoo!!!
Imorse åkte Diza med sin pappa och morfar till Danmark. De skulle hämta pengar och lite andra ärenden. Så det tyckte hon skulle bli jättekul.
Jag körde till skolan för Manpower skulle komma dit. Efter att de varit där slutade vi och då var vi några stycken som bestämde oss för att sticka till Grafitti Café och käka lunch. Det var jättetrevligt och jag åt en bakad potatis med kyckling m curry röra... *mmm mums*

Nu har jag komit hem igen och skulle ringa lite praktikföretag. Ett ställe jag pratade med skulle jag ringa tillbaka i nästa vecka. Sen ringde jag ett nytt företag som ligger ganska nära mitt hem.
Jag börjar pladdra på som vanligt och skänker inte en tanke på vad killen som svarar presenterar sig med, detta går ju på rutin nu...
När jag har pladdrat färdigt och frågat om det finns någon på inköpsavdelningen som jag kan få prata med, så säger killen; Det e där Jyoti...
DÅ hörde jag att det var en gammal kompis från Genarp *hahaha* 
Ganska pinsamt ! Jag sa; amen hallå Andreas..
Han; Ja, jag tänkte va fan ska hon inte reagera...???
Varpå jag skrattade lite ursäktande. Men han förstod ju... :-)
Så det var ganska kul.

Jag ska i alla fall ringa tillbaka till båda dessa företagen nästa vecka. Nu måste jag få nåt, det börjar bli kris. Men samtidigt vill jag inte ringa fler för jag hoppas verkligen på ett av dessa företagen :-)

Nä, nu ska jag köra ner till mormor och morfar, för där är Diza och Ola, sen ska vi köra och handla mat! Så det så!

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!