Sorry! Inga foton...

Kan inte för mitt liv hitta usb-kabelen till kameran...
Jag som hade så fina foton från igår! Diza sjöng singstar och vår singstar tävling och givetvis vår nye katt.
Men jag får leta imorgon kväll istället.

Imorron ska jag ringa praktikföretag, som om det är lönt, finns ändå inga jobb till oss. Nu är det till och med så illa att man tittar på samma sorts jobb man hade innan utbildningen och, som om det inte hade räckt, andra utbildningar...!!!
Så efter utbildningen är det ingen skillnad samma jobb men mer skulder...Gött!
Dessutom ska jag skriva på projektrapporten vi ska lämna in på torsdag och redovisa fredag...

Åh vad det retar mig att jag inte hittar USB kabelen. (kabelen eller kabeln?)

Kiss kiss, night night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!