Sen första bloggning

Alltså detta inlägget har jag försökt lägga in RÄTT länge!!! Varför fungerar ingenting?
Jaja, jag fortsätter att försöka...

Ojojoj, idag blev det en sen bloggning. Men vi har varit iväg hela dagen...
Vi har varit och kollat efter bil, men den vi hade sett ut var GIVETVIS såld. Är inte det typiskt???
Så var vi och fotograferade mig till mitt nya körkort. Nä, jut det, jag har inte förnyat det sen jag bytade efternamn efter bröllopet. Det tog väl inte så lång tid? Hihi
Men nu ska jag äntligen skicka in papperna :-)
Dessutom skulle jag lämna in en rulle med svart/vit film med foto från en kompis bröllop. Hon skulle få ett album i present eftersom hon har fyllt år nyligen. Men det skulle ta väldigt lång tid, ytterligare en anledning till varför jag måste byta till en digital  systemkamera. Den systemkameran jag har fick jag när jag tog studenten, så den har några år på nacken... :-)

Hmm... Funderar på att göra en ny header, det börjar bli dags. Kom just på att jag skulle hjälpa min svåger med hans hemsida, måste ta tag i det. Jag lovar jag ska ta tag i det nu ;-)

Tjingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!