Säsongspremiär! Så ska det låta!

Ikväll hade Så ska det låta säsongspremiär och jag är RIKTIGT glad att vi valde att se det istället för Lets Dance! 
Laguppställningen för säsongspremiären var kanon. Markoolio och Sonja Aldén med Stefan och Brolle och Sibel med Putte. 
Marko och Brolle var riktigt roliga ikväll och duktiga. Marko stod väl för komedin och alla i rummet rös ju när Brolle tog fram gitarren och rev av Elvis gamla trudelutt "In the getto"
Men Marko var klart inte sämre när han sopade banan med sin "Disco Inferno"!
Sonya var duktig som alltid och Gabrielles "Out of Reach" skulle kunna varit hennes egen låt, för hon sjöng den som om hon gort det alltid.
Jag brukar gilla Sibel, men jag störde mig nog mycket på att hon inte kan hålla sig till sin skånska dialekt. Varför kan hon inte prata som vanligt? Men hon pratade inte stockholmska heller, finns nog inget namn på dialekten hon använde ikväll...
När hon sjöng Papa Don't Preach lät det väl ganska bra, men de andra var klart duktigare än henne ikväll. Det var väl inte hennes kväll helt enkelt.
Jag (och alla andra som satt och tittade) var klart mest imponerade av Brolle och Marko. Båda var som sagt både duktiga på att sjunga och var roliga. Deras lilla interna "Vem är kung"- tävling gjorde det hela mycket roligare också :-)

Peter Settman måste ha världens roligaste jobb! Peter är alltid bra, jag har gillat honom ända sen han jobbade ihop med Fredde Granberg!

Jag hade gärna visat ett klipp på när Brolle sjöng "In The Getto" och spelade på sin gitarr, men har inte hittat något. Däremot hittade jag ett klipp på SVTs hemsida på Markoolio när han sjöng "Disco Inferno". Superkul!

 

Kommentarer
Postat av: ninni

Kan bara hålla med dig!!

De var skitbra!!

2009-02-27 @ 21:49:05
Postat av: Linda

Fansicken, missade att det var idag. Satt iofs i bilen på väg till svärmor då... Får kolla på det senare..

2009-02-28 @ 00:00:29
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!