Sammanfattning

Idag har jag hunnit med en del skulle jag vilja säga. Imorse när jag lämnade Diza så stack syrran och jag ut och gick med stavarna, dock knappt 30 minuter men ändå, bättre än inget...
Efter det stack jag hem och pysslade, med hjälp av mejlen och telefonen, tillsammans med kompis H med det sista på rapporten till skolan. Den blev färdig till sist...
Sen stack jag och solade, hem, ner till mor och far och lånade bilen, hem igen för att fixa lite mer till skolan imorgon. Då ska vi redovisa skiten, men jag kan säga att det känns fortfarande oroligt då jag FORTFARANDE inte vet vad jag ska säga!
Sen körde jag och hämtade Diza på dagis, vi körde hem, jag sökte två jobb (det ena jobbet kombinerat med prakik) *hopppas hoppas hoppas*
Sen har jag suttit med skolarbete heeeela långa dagen...
DRYGT! Längtar tills imorgon eftermiddag då det är över. Sen är det bara EN kurs kvar! Fast det är ju klart jag har två tentor kvar och ingen praktikplats, så problemen är långt ifrån borta.

Kommentarer
Postat av: ninni

Du e en bra bit på väg!!

Inte långt kvar gammel smurfen.. =)

2009-02-05 @ 20:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!