Rea-fynd!

Igår och idag hann vi handla korta stunder. Nästan inget av det som vi åkte ut för att handla, men vi hann däremot göra rea-fynd till Dizas garderob. Så här ser de ut!


Jättesöt rutig kjol med lite vidd i. 80 kr på Lindex


Okej, detta var inget rea-fynd men jag kunde inte motstå! Diza bev precis lika förtjust som jag trodde hon skulle bli :-)
Hon har blivit mycket gladare för att ha kjol och klänning på sig numera, denna ska hon ha på dagis imorgon.


Bra dagis byxor! 99 kronor på Lindex.


Denna klänningen har jag tittat på såååå länge men aldrig köpt den, men nu var jag tvungen då det var halva priset (79 kr ca) på H&M.

Många lovely kläder. Det känns bra! Men fortfarande inget till mamma... Nu får det snart vara min tur faktiskt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!