Provtagning och cellgifter

Idag var jag med mamma och tog blodprover. Imorgon ska hon till sjukhuset för ny behandling och tydligen ska hon få blod också.
Det visar sig att hon är sjukare än vad jag trodde, än vad vi alla trodde.
För ett par veckor sen fick vi svar att hon hade dåliga värden. Idag fick jag reda på att det var allvarligare än jag trodde. Hon får ju väldigt starka mediciner. Gränsen är tydligen hårfin vad vanliga celler klarar av och vad man kan ge mot cancercellerna. Tydligen har hon haft hjärtklappning och sånt. Men hon har varit otroligt ovanligt "frisk" för att vara så sjuk. Det har alltså inte märkts på henne hur sjuk hon verkligen varit och tydligen har hon inte kännt sig så sjuk heller...

Jaja, det var lite uppdatering om det som suger ur kraften ur oss alla just nu...
Imorron är det sjukhuset som gäller, syrran ska skjutsa henne, så jag påminde henne om kylmössan. Så att hon kan påminna mamma om den. ydligen kan man ha en kylmössa på huvudet under behandlingen, så ska det hjälpa mot håravfallet...

Konstigt man inte orkar bry sig om puggandet och praktikplatser...
Kusin L, om du läser detta, förlåt att jag glömda svara på ditt sms idag, kunde inte svara när jag fick det och sen glömde jag det. Sorry!

Tjing alla bloggisar! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ang sms - Det är lugnt!!



Ge mamma en kram från mig!!

2009-02-25 @ 05:56:36
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!