Ny Header och Produktiv Dag!

Header nummer ett vann alltså! Det var bra argument må jag säga :-) Tack ska ni ha!

Men idag har jag fått gjort en del saker ändå. Egentligen skulle vi köra in, HELT oinbjudna, till min kusin S idag. För vi har inte varit hos dem sen dem flyttade. Måste ju se hur de har det!
Men det blev aldrig.
Däremot har jag gjort färdigt alla tackkorten från bröllopet! Vad säger ni om det?! Jag är ganska nöjd faktiskt. Eller inta bara jag, Ola klistrade faktiskt fast fotona i kanske 10 kort... Efter många pikar...
Nu letar jag bara adresser också.
Vill inte lägga ut foto än, eftersom då förstör jag ju överraskningen för vissa om hur de ser ut ;-)

Pratade med kusin A, det var ett tag en och det kändes bra att "catch up".

Sen träffade jag en gammal kompis via facebook och henne har jag suttit och chattat med nästan HELA kvällen! Egentligen umicks jag med hennes storasyrra, som är lika gammal som jag. Men det visar sig att jag har VÄLDIGT mycket gemensamt med S istället! Och det är ju skoj! 
Vi har varit tillsammans lika länge med våra män, våra döttrar är lika gamla med en månads mellanrum. De var beräknade tilldatum med bara några dagars mellanrum. De har kollat på hus där vi bor, de helt ovetandes om att vi bodde kvar här, och vi hade båda snackat om varandra för några dagar sedan med våra respektive. Är det inte spooky?

Riktigt roligt faktiskt, så det slutade med att vi bytade nummer och ska träffas med våra småtjejer en dag. Det ser jag fram emot!

Idag har vi även varit hos mormor och morfar och fikat. När vi dukade undan så började morfar och Diza ha matkrig! Det tyckte Diza var jätteroligt. Så sa morfar (tror jag det var) så kan du göra på dagis imorron! Men min duktiga lilla tjej sa; Nää, det ska jag inte! Och virrade på huvudet :-)
De kastade köttbullar på varandra. Sen till sist när Diza böjde sig ner för att ta upp köttbullen, så slog morfar ner näven på kaviartuben så den sprutade rakt på Diza! Men hon bara skrattade, fast jag fick en bild på henne med kaviar i ansiktet då hon ser helt bedrövad ut :-)
Så går det till hemma hos mormor och morfar! Är det konstigt att barnbarnen älskar att åka till det dårhuset?! :-)
Lägger in bilderna imorron! Nu får jag snart gå och lägga mig om jag ska orka upp imorron...

Tjingeling!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!