Mysiga Söndag

God Förmiddag alla bloggisar!

Just nu sitter jag och Diza i soffan och myser med filten. Diza dricker äppeljuice, äter gifflar och tittar på Playhouse Disney, just nu är det hennes favorit Musse Piggs Klubbhus, medan jag dircker vatten och bloggar lite.

Igår när vi var hos min bror så snöade det HELA tiden. När det väl var dags att köra hem så snöade det stora flingor och blåste, det var nästan lite snöoväder. Det var jättehalt hela vägen och när vi var halvvägs hem såg jag på långt avstånd att där stod en bil, men det såg lite konstigt ut...
Mycket riktigt, de hade kört av vägen. Men det såg lite konstigt ut för det var en sån stor fyrhjulsdriven "truck", sån med flak. Så stod den med nosen helt till höger, precis som den kört rakt ner i diket. Det såg inte precis ut som om de kanat av vägen, det såg nästan ut som om de trodde där var en väg och skulle svänga av.

Hursomhelst så hoppade jag av bilen, för Ola satt med DIza, men det var ingen där. Så jag antog att de hade fått hjälp.
Vi har inte varit ute än idag, men när jag sitter och tittar ut genom fönstret så ser det ut som de har börja töa igen. Detta vädret är så tråkigt! Antingen får det vara kallt (och vindstilla med sol :-)) eller så får snön töa helt bort och solen titta fram...  Slask?! Nej, tack!

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!