Melodifestivalen...

Jag förstår inte varför jag tittar på det. Blir ändå bara besviken...
Det är samma skräp hela tiden. Skulle nu en bra låt, med vinnarpotential, gå till final. Ja, då vinner vi inte ändå. För vissa länder röstar bara på varandra...
Ursäkta bitterheten!
Det är bara för att låten jag höll på inte gick vidare. Jag är jättebesviken för jag tyckte att ettan var bäst med Nina Söderqvist.
Hur hon inte kunde gå vidare och Caroline af Ugglas fick inte EN utan TVÅ chanser att gå vidare är för mig en gåta! Hon är INGEN reinkarnerad Janis Joplin! Långt ifrån.
Visst hon kan göra hennes låtar på ett okej sätt. Men låten hon sjöng idag, inget bra.
Emilia, duktig sångerska med en skön röst, men låten var ju FÖR tråkig!
Alcazar, okej, samma som de brukar sjunga, men klart värda att gå vidare med det startfältet där var idag.
Resten kommer jag inte ens ihåg. Eller jo förresten, jag kommer ihåg Shirley Clamp, men det är för hennes underbara röst. Har inget med låten att göra för den var bara för tråkig.

Ja, inga höjdare ikväll, förutom Nina Söderqvist, får hoppas det ser bättre ut nästa lördag...

Bjuder på Nina en gång till!

Kommentarer
Postat av: Lina

hehe va häftigt :D

2009-02-08 @ 00:37:13
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!