Matkriget!

Idag berättade Diza om matkriget hon och morfar hade igår, när hon kom till dagis!
Diza; Moffa och hade matkig...
Jag; Ja, ni kastade köttbullar på varann...
Diza; Ja, o moffa kastade kaviar på mitt öga!

Då kände jag att jag fick förklara lite... hihihi
De hade alltså matkrig, och kastade köttbullar på varann. Sen när Diza böjde sig ner för att ta upp köttbullen så precis när hon kom upp så smällde morfar handen på kaviartuben så den sprutade rakt på Diza!
OCH SOM DE SKRATTADE!!! 
Men vi blev lite oroliga att det kom i ögat, men hade vi inte sagt något så hade inte Diza reagerat på det. Inte förrän vi sa det blev hon orolig! Men gud så roligt de hade!

Jag lyckades fånga en bild precis när Diza var som oroligast för ögat, alltså precis när vi sagt det om ögat. Den bilden blev så bra så jag måste lägga ut den!


Men det var inte så farligt för hon skrattade direkt efteråt!


Morfar skrattade så han blev röd i huvudet! Han riktigt mös... :-)

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!