Lugn söndag...

Idag har det inte hänt mycket i vårt hushålle. Igår var vi på släktkalas, kusinen fyllde 20 år, det var mycket trevligt och jag ska lägga in bilder sen på oss när vi tävlade (killarna mot tjejerna) i singstar!

Idag har jag och Diza suttit nere hos mormor och morfar i princip hela dagen. Vi körde ner där för att fika och när vi ändå var där så passade jag på att skicka in fler bilder från bröllopet till framkallning. Jag kan ju lugnt säga att jag beställt foto för mååååånga pengar. men det är det värt!
Eftersom mamma är så infektionslänslig nu under behandlingen så fick inte Ola följa med, för han hade så ont i magen inatt när vi kom hem att han spydde. Tur var det för när vi kom hem nu ikväll så hade han spytt igen.

Idag fick vi i alla fall tummarna loss att ta hem katten. Så nu har vi två katter. Vårt största katt är så störig och bråkig (särskilt mot Diza, mot henne kan hon vara riktigt elak) så vi hoppas att hon lugnar ner sig nu när hon kan leka av sig. Vi är bara oroliga för att han är för stor att lära sig att gå på lådan... Han har nämligen varit en utekatt, men han är ju fortfarande kattunge men modell större, om man säger så.
Ska visa bilder på honom sen också. Någon som har några tips på katt-pojk-namn?

Nä, nu ska vi äta hemmalagad pizza. Återkommer med bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!