Långväga besök

Ska snart iväg till syrran. Ska bara bli färdig med ett par saker här hemma först.
Men vår kusin ifrån Varberg har kommit ner med sin familj för att hälsa på. Så det ska bli jätteroligt då jag aldrig träffat vare sig hans fru eller barn. Så många år sen är det vi träffades allihopa :-)

Innan när jag hade hämtat Diza på dagis så stack vi inom på Konsum för att handla lite mjölk och andra nödvändiga grejor. Ingångarna till Konsum och vår frisör ligger precis bredvid varandra så såg jag att hon busade med ett annat barn som var inne hos frisören. Efter en liten stund upptäckte jag att det var hennes kompis Leo. När vi nästan var färdiga ville Diza trycka tuggummi i automaten, men så var Leo och hans syster där så vågade hon inte gå dit :-)
Hon är nog lite kär i honom :-) Det är SÅ gulligt.
Han är jättesöt också och han verkar gilla Diza precis lika mycket som hon gillar honom. Det är så roligt att de funnit varandra för de går inte ens på samma avdelning inte ens i samma byggnad, sen tror jag att han är ett år äldre än henne. De är så söta de små liven ;-)

Nä, nu måste vi sticka!

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!