Klarade det!

Fick nyss resultat om omtentan. Jag klarade det! Det var precis, men jag klarade det :-)
Faktum är att inte ens de som fick IG fick göra omtenta igen, utan de fick bara komplettera...
Tror nog att det hjälpte att jag gick in till de och spydde galla :-) Det visade sig att två till varit inne och sagt ifrån, men jag fick uppfattningen av att det bara var jag som skällde. *hihi*
Ja, så är det, nog får faktiskt vara nog.

Mobilbloggade innan idag för att berätta om vår morgon, men som vanligt har det inte gått fram. Skrev i princip bara att morgonen var stressig, därför hann jag inte blogga.
Diza skulle ha gosedjurskalas på dagis idag, men hon kunde inte bestämma sig om hon ville ha kossan eller pingu med sig. Så jag föreslog att hon kunde ta med sin stora Nalle Puh, som hon fått av mormor och morfar, men det var HELT fel...
Till sist bestämde hon sig i alla fall för kossan :-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ninni

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!

Jag vet hur du mådde och kände dig efter den tentan.. Skönt att det var över..Inte långt kvar nu gumman!!

Tack för blocket tipset!! Tyvärr blev inte Jocke lika glad..Jag får väl vänta till Sofie tar på Buddy..

2009-02-26 @ 21:27:04
Postat av: Linda

Grattis! Snyggt jobbat! Kram

2009-02-26 @ 21:49:09
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!