Killtjusaren!

Som jag tidigare berättat så har Diza en kompis på dagis som heter Leo. Hon pratar ofta om honom och hon har sagt att han är söt (!!!). Som jag förstått det så vill Leo gärna hjälpa henne och leker med henne (han är ett eller två år äldre än henne).
Idag såg jag honom när jag hämtade Diza och jag måste säga att han är en VÄLDIGT söt liten kille! Det märks att Diza gillar honom, hon räcker tunga åt honom och busar med honom. Det är så himla roligt att se!

Dessutom kom det två pojkar när Diza tog på sig ytterkläderna och frågade mig om de kunde leka med Diza en dag! Det är inte utan att man flinar lite... Jag sa att de fick gärna komma hem till oss och leka, men det ville de inte och Diza ville inte åka hem till dem heller :-) så kanske får det vänta lite.
Men jag måste säga att hon verkar redan vara poppis bland småkillarna *hahaha*
Detta gör pappa (en överbeskyddande sådan) lite orolig hihi, men det är ju bara roligt att Diza har många kamrater!

Dessutom igr på föräldramötet så pratade ena fröken om "Lilla Ligan". Den består av fyra tjejer, Diza, (bästisen) Alice, Felicia och Tyra. De hittar på mycket bus tillsammans, det har jag själv set också när jag hämtar Diza! Men det är bara skoj tycker jag. Dessutom så kommer Diza och Tyra att följas åt i skolan och Alice och Felicia kommer att följas åt, eftersom de är 05:or respektive 06:or. Så även om de delas på så kommer de att ha någon som de känner.
Nä, jag är inte orolig över att hon inte kommer ha några kamrater! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!