H&M Inredningskatalog...

Härom dagen damp H&Ms inredningskatalog ner i brevlådan. Ikväll tänkte jag att jag skulle kolla igenom den så det gjorde jag. Men jag måste säga att jag är inte imponerad.
Det är möjligt att jag kanske hade lite höga förväntningar. Men det är ju faktiskt H&M.
Katalogen bestod mest av basgrejor, inga snygga mönster eller spännande färger. Ok, lite färger var där, men de sakerna var lätträknade. Sen var det mycket grått, vitt och beige.
Urvalet av saker var sängkläder, handdukar, kökshanddukar, överkast, kuddar, dukar, plädar, gardiner, bordstabletter och linneservetter, mattor och duschdraperi i stora drag. Sortimentet är jag nöjd med och jag är övertygad om att det kommer att kompletteras lngre fram, om nu detta konceptet fungerar.
Vad jag däremot är besviken över är att det i princip är basvaror (vad gäller färg och utseende), men det är minsann inte särskilt billigt...
Okej, det är inte dyrt heller men jag hade förväntat mig mer. Jag betalar gladeligen de pengarna men i så fall får det vara lite mer "designade saker". Inta bara bas... 

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Jag blev också lite besviken.. Eller så hade jag kanske för höga förväntningar. Men det kanske blir bättre efter hand? Trevlig kväll!

2009-02-26 @ 21:05:10
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: ninni

Jag tyckte verkligen inte om den!!

Du vet ju hur mkt jag gillar hm, men detta var faktiskt en riktig flopp!!

2009-02-26 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!