Hejdå

Det är jobbigt att säga hejdå. Det är vemodigt, ångestfyllt och ledsamt. Det är alltid jobbigt, särskilt när personerna betyder mycket för en. Ofta kan det vara att personen betyder mer än man trodde.
Jag gråter till och med när någon lämnar mig på flygplatsen när jag ska åka på något så roligt som en semester. Ja, jag är lite konstig *haha*
Lite separationsångest...

Sa hejdå till en kompis idag. Det var mycket jobbigt. Men det blir bra i slutändan. Saknaden går över och livet fylls med annat (eller andra) och man går vidare med sitt liv. Det måste man...

Kommentarer
Postat av: DITTE

Diza har namnsdag idag, gratta henne från mig.

Lite sent men såg det nu förstan.

2009-02-03 @ 21:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!