Glömde förresten... Oscarsgalan!

Skvallerbuff som man är så kan jag inte sluta att undra...
Jag bryr mig egentligen inte om vem som vinner, såvida jag inte sett något som jag tycker var fantastiskt bra. Men däremot är jag supernyfiken på hur Jen/John och Brangelina kommer att se ut ikväll...
Det är ju lite faceoff inatt på Oscarsgalan *hihihi*
Alla som känner mig vet ju att jag är på Team Jennifer *hahaha*.  Jag kan inte hjälpa det. Jen är så SNYGG och jag tyckte verkligen ite o hur hon blev behandlad av de där två när det begav sig.
Alla paparazzos väntar sig värsta faceoffen som vi vanliga dödliga vet aldrig kommer ske. Men kanske lite skitiga blickar mellan Jen och Angie?! *hihihi*
Nä, skämt och sido, tycker det är gött att Jen gått vidare. Sen att jag önskar att hon gått vidare till kanske George Clooney eller någon sådan... Men det kan jag nog glömma. 
Men hon är en stark och självständig quinna! Hon ser alltid fantastisk ut. Så vill jag med se ut när jag är 40 år! (Yeah right, I wish!)
Synd bara att jag inte kan se Oscarsgalan i natt. Vill så gärna se de fina kreationerna alla har på sig.

Äntligen lycklig, Jen!

Vad har hänt med Bradan? Hen ser ut som hämtad direkt ur 40 talets Tyskland... It's a no no...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!