Fredagskvällen!

Igår när jag kom hem så höll Ola på med maten. Skööönt!!! tänkte jag.
Så fick jag åka till mor och far, för jag skulle lämna en sak till Diza som var där. Men hon ringde och terrade oss halva kvällen. Det var där, hos mina föräldrar, som det blev bestämt att jag skulle ha med hela barnaskaran istället...

När jag kom hem sen var i alla fall maten färdig och min man är extremt duktig på att laga mat och få det att se proffessionellt ut. Det är en konstnärlig ådra, han har jobbat som bagare tidigare i ca 8 år innan han började jobba med annat.

Sä här läcker såg i alla fall maten ut!

Hemmalagad tzatsiki, sallad och grönsaksröra och tupp (låter äckligt tycker jag, men smakar som kyckling)

Det var precis lika gott som det ser ut!

En uppdatering om Tindra!
Hon kom tillbaka hit vid 23 tiden igår. Syrran sa att hon var JÄTTETRÖTT men hon skulle bestämt tillbaka hit. Så det fick hon, hon la sig på soffan hos oss åt lite godis och somnade. Hennes arm är gipsad igen. Förra gången var tydligen bara halva hårt gips, men denna gången är det riktigt gips.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!