Empiri färdig!

Så då var empirin färdig! ÄNTLIGEN! Eller ja, vi får väl se när de andra svarar. Om de har något de vill att jag ska ändra...

Nu ska jag snart sticka ner till syrran och kolla om hon har nån film vi kan se på. Vet inte om jag sa det innan, men Ola blev ju hemma från jobb idag eftersom han har varit lite magsjuk, men han verkar vara bättre nu. Det verkar som han ska jobba imorron.

Urk, skola imorron... Hmm, jag låter som jag lät när jag gick i grundskolan. Nu kommer jag ihåg hur det var att vara skoltrött... Jobbigt...

Måste försöka leta upp USB-kabelen också, fast det blir nog inte idag. Orkar inte... Vill bara slänga mig på soffan och glo på en film :-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så mycket, de värmer verkligen med såna kommentarer =) men de är bara dessa två första veckorna jag kommer avstå från all pasta, ris, potatis och bröd helt.. sen blir de bröd bakat på dinkel eller fiberhusk och fullkornspasta och basmatiris (fast i så små mängder som möjligt :))

2009-02-03 @ 09:37:20
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!