Dricker, dricker, dricker...

Nu ska ni få höra! Jag har faktiskt glömt att berätta. Men Ola och jag, zusammen, har börjat på cambridge... Kan ni fatta det??? OLA som älskar MAT, öl och bakelser och allt annat som gör livet "värt att leva" lyckas alltså gå på cambridge...
Color me surprised! Men jag sa till honom att vi skulle göra det tillsammans och SÅ många gånger som jag sagt att han aldrig skulle klara att gå denna kuren så har han väl gett sig fan på att han skulle klara det :-)
Men det är bra för mig också, för det är genast lättare när man inte är själv!

Men imorgon kväll ska vi äta *hahaha* länge vi klarade det va?
Men vi bestämde igår att vi skulle äta kvällsmat imorgon och ha en yskväll med familjen. men på lördag är det dags igen...
Det är dock jobbigt nu, får se hur länge jag/ vi klarar det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!