1 down 1 to go

Idag har jag ringt till minst sex företag. 1 av dem ska jag ringa till imorron. 1 företag av sammanlagt tio stycken. För innan har jag ringt till ytterligare tre företag.
Ja, vi får se imorron då...
Nu ska jag äntligen ta tag i rapporten, andra viktiga grejen jag skulle göra idag, det är nämligen folk som sitter och väntar på min del av rapporten. Det kommer dock att bli svårt för That 70's Show är i gång är igång i bakgrunden *hihihi*

Diza hämtade jag vid tre tiden, hon hade haft jättekul på dagis idag. Fast hon absolut INTE ville till dagis imorse...
Nu tittar hon på Peter Pan, eller TLINGELING som hon kallar den ;-) (Ja, med ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!