Underbara vinterland...:-)

... synd bara att man måste ut i rusningstrafik och köra bil. Inte det att jag inte pallar det, det är bara det att folk körde i 30 km/timmen hela vägen hemifrån in till jobb idag!
Jag menar då har man inte ens styrfart!!! Inte konstigt att det händer olyckor...
Jag kör ju inte fort för det, jag körde i 60 km/tim (när jag inte hade någon framför mig) och det gick mycket bättre att köra då...

Men absolut det är snorhalt och man ska köra försiktigt.

Idag har det varit minus fyra-fem grader hela dagen. Ikväll sa de att det ska snöa mer också :-)
Hoppas, hoppas, hoppas att det ligger kvar över julen!!! Ska försöka få byggt det dära pepparkakshuset jag har lovat Diza hur länge som helst. Tydligen bör jag inte vänta tills helgerna för då är jag bara sjuk alltid...
Ola ska iväg med jobb (igen) så vi får ha en myskväll jag och Diza ;-)

Berättade för ett par arbetskamrater att jag nog inte får stanna eftersom en annan tjej kommer tillbaka. De blev besvikna. Den ena tjejen sa; Kan man inte få rösta (haha), då röstar jag på dig ;-) Vi vill ha dig kvar här!

Alltid roligt att höra när folk är nöjda med ens insats!

Tjingeling!  


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, visst är det härligt med snö.. men pest att ge sig ut och köra bil.. Att de inte kan lära sig att fixa vägarna i tid någon gång så att vi slipper kaos varje gång snön kommer.

2009-12-17 @ 21:17:32
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Jag

Ja, det är alltid precis som en chock eller något. Aldrig är väl förberedda fast det kommer varje år.. ;-)

2009-12-17 @ 21:35:26
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!