SupersnällaSilverSara och Stålhenrik

Innan Diza gick och la sig ikväll så tittade vi på julkalendern.
Diza var lite måttligt intresserad. Men jag vet inte om det berodde på själva julkalendern eller om det berodde på spänningen att få öppna första luckan i kalendern (som hon tjatat om i ett par veckor nu...)
Så vi får ge det något avsnitt till innan domen faller, för nog har den potential att bli en trevlig julkalender! Det är ingen Sunes Jul, men det finns ju bara en ;-)
De viktigaste ingredienserna i en julkalender är för mig jultomtar, snö och julpyssel, bara julkänsla helt enkelt.
Det fanns ju med i denna kalendern, men mest i början. Därför vill jag gärna vänta att sätta betyg...

Får se senare i veckan helt enkelt!

Jag hade helt glömt bort att Fizen skulle till tandlkaren imorgon. Som tur ar så var jag smart nog att beställa sms påminnelse. Så Diza blev lite halvt hysterisk idag när vi berättade att hon ska dit imorgon. Alla ord med läkare, doktor, sköterska, kontroll eller undersökning i får Diza väldigt "illa till mods"...
Ännu värre är det att varken jag eller Ola kan följa med henne! Men det går säkert bra med kära mormor som så snällt ställer upp för oss som vanligt. Tack mamma! <3

Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!