Snön lyser vit på taken...



God Jul!!!

Igår hade vi en jättetrevlig kväll hemma hos min kusin med lussebullar, julgodis, mat och julklappsleken (vilken var väldigt engagerande ;-))!
Jag lägger upp bilder senare...
Idag blir det en massa sista fix innan vi ska iväg. För första gången i mitt liv ska jag inte fira julafton hemma hos mamma och pappa. Det känns inte bra. Därför ska Diza och jag dit där en sväng innan vi ska iväg i eftermiddag. 

Dessutom måste jag in och hämta ett paket som har kommit med julklappar, hoppas det går utan avi. Förstår inte varför jag inte fåt någon sms avisering denna gången?!?
Jaja, enligt postens hemsida skulle den ha kommit i alla fall.

Åter igen önskar jag alla en riktigt  God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!