Snöiga lördag!

Det forsätter att snöa utanför fönsterna, myyyysigt!!!
Idag har hela familjen sovit länge, vi måste verkligen varit trötta! Jag vanade först vid halv tio, en stund senare vid tio tiden kom Diza ner och Ola har inte kommit upp än.

Igårkväll bakade vi lite. Det var riktigt mysig och vi hade julmusik i bakgrunden. Denna julen har jag knappt hört någon julmusik alls...! Ganska ovanligt för att vara mig!
Ola råkade välta hela sin plåt med lussekatter i golvet, lite förargligt, men vi fick 18 lussekatter iaf! Diza var jätteduktig på att göra lussekatter!
För första gången i mitt liv (kanske inte riktigt någon gång har man försökt) gjorde vi pepparkakshus. Det gick bra, men det var ganska svårt för sockret stelnade jättesnabbt!! Låt os säga som så här; Det syns att det är hemmagjort ;-)

Jag skulle vilja åka ut och handla idag, känner mig lite stressad över att jag inte börjat handla julklappar än...
Jag brukar bara ha de sista kvar vid det här laget. 
Vi får se vilket det bli!

Tjingeling!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!