Paniken kommer krypande...

Pratade med chefen i förmiddags. Vår DC chef har pratat med sin chef och sen ska han prata med sin chef...
Än så länge ser det ganska negativt ut...

Pratade med HR igår och hon snackade om framåt våren eller sommarjobb. Då kanske det dyker upp något. Jag kan inte gå hemma hela våren!!! Kom igen nu, något måste det finnas.
Men hon pratade så fort så jag hängde knappt med, men jag tyckte att hon sa att de var väldigt nöjda med mig här. Det är ju något positivt iaf. Min chef ska lämna betyg på mig till HR och så ska jag skicka in mitt CV.

Hon frågade om det var logistik som var det jag helst ville jobba med, men då passade jag på att nämna inköp och supply chain för henne. Så hon kommer att titta på dem avdelningarna också :-)
Hoppas det dyker upp något snart!!!

Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Håller verkligen tummarna för dig!!!

2009-12-11 @ 14:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!