News from the Big Apple!

Vid tolv tiden ringde jag Ola utan svar, sen ringde han vid kvart över ett. Så frågade han: Vet du vad klockan e här?
-Eeh, nää...
svarade jag.
- SJU!

Ojdå, jag kan har räknat fel lite då... :-)
Men det gjorde inte så mycket för de skulle käka frukost med de andra grabbarna klockan halv nio.

Igår hade de gått i NY HELA dagen. De skulle in på Macy's, men det blev en snabb sväng för där var så mycket folk. Toys R Us gick inte ens att å in på...
Han sa, där är kaos, men det är ett organiserat kaos. Folk aktar sig på gatorna för att inte gå på en, alltså inte som på en gågata i Serige där folk går på en om där är mer än 100 pers...
Men de hade haft problem att hitta ett ställe att luncha på, eftersom det ar smockfullt överallt...

Ola och hans rumskamrat hade blivit nerstänkta av en taxi. Ni vet vet det man bara ser i film annars ;-)
Typ:

Så de blev ännu mer blöta än vad de redan var, efter att det regnat hela dagen...

De hade varit på Skybar igårkväll, hela baren snurrar runt, han sa att det var jäkligt svårt att hitta toa eftersom det flyttade sig hela tiden :-)

Han sa att Anders Timell är jäkligt rolig, men inte riktigt klok i huvudet. Ola hade suttit emellan Anders Timell och f.d NHL spelaren Andreas Johansson, och Anders Timell hade hållt sånt live hela tiden och Ola hade skrattat i princip hela kvällen...
En tjej hade satt sig bredvid Anders Timell och det första han ahde sagt var:
Hej, jag heter Anders. Är du singel?

Idag skulle de och se på hockey matchen. Vem tror ni vinner Rangers eller Red Wings?

De hade varit en sväng på Rockefeller Center igår också och fotat julgranen, det var en del av tävlingen.

 

Nä, nu ska jag ta ett varmt bad och försöka kurera mig...

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!