Missade dagens...

Idag missde vi Dagens Diza, men ska se om jag kan ta en i eftermiddag. För idag var hon söt kan ni tro! ;-)
Eller idag också...
Hon hade svarta tights, svart långärmad tröja som det stod Glamour Diva på och en jeanskjol och givetvis sitt rosa rosett diadem som har blivit så populärt!

Idag ska Diza till tandläkaren och hon har sagt in i det sista att hon inte vill dit, i halvt hysterisk ton. Men när vi kom till dagis idag så sa hon glatt till fröken: Idag ska jag till tandläkaren, han ska titta på mina tänder!
Hoppas att det går bra nu. Är litye orolig eftersom varken jag eller Ola är med...

Med December kom minusgraderna! Det är ett vitt täcke över skåne idag. Om än så tunnt så tunnt (inte snö, bara frost) och hade jag inte haft så bråttom i morse (som varenda morgon) så hade man riktigt kunnat njuta av det!
Dessutom lös månen upp mer nästan än solen idag när jag var på väg till jobb. Såg lite märkligt ut, men det var väldigt vackert och mysigt! ;-)

Tjingeling!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!