Julledig!

Idag är första dagen på min julledighet! Är ledig till den 28 december, jobbar 3 dagar oc är ledig i en vecka igen ;-)

Diza är fortfarande sjuk hon sitter här bredvid mig och vill att jag ska släppa datorn. Hon vill ut på playhouse disneys hemsida och spela...
Just nu är det alvedonen (som är slut nu) som verkar.

I eftermiddag ska vi åka och handla lite mat ochnågra julklappar till.

Är fortfarande helt deppig för att jag inte fick jobbet när jag var så nära... Det känns som om jag alltid kommer att stå och falla på just för lite erfarenhet. Tänker så det knakar över hur jag skulle kunna rätta till det. Men faktum är att jag har inga kontakter...
Men jag söker jobb som dyker upp (och det är inte många inom den branschen). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!