Julen som varit

Nu var julen över. Jag har haft fullt upp och inte hunnit skriva något eller lägga in några bilder eller någonting.
JUlafton spenderade vi hos svärföräldrarna. Det var första gången jag inte varit hos mina föräldrar på julafton. Det var konstigt. Framförallt för att vi är ganska kräsna i vår familj (jag och mina syskon) så våra föräldrar har alltid haft lite annat på bordet som blivit julmat för oss. Sen har man ju vissa traditioner och så är man van med hela huset fullt av folk...
Men det gick bra.

Igår var vi hos mina föräldrar och firade. Brorsan kom med sina barn (som var hos sin mamma på julafton), syrran var där med sin familj också kom vi dit. 

Idag har vi varit i affärer hela dagen. Dock har jag inte handlat något, det blev inte bara. Men jag ska skriva om dagen i ett eget inlägg senare, för nu har jag lovat min lilla skrutt att vi ska gå upp på hennes rum och spela ett av spelen som hon fick i julklapp! :-)

Tjingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!