Ingen julgran och bara lite kläder...

Idag har jag varit på Nova utan att handla något. Sen körde jag ut och skulle köpa julgran, men där var inga färdighuggna, så jag sa att vi skulle komma tillbaka imorgon...
Sen åkte vi till Burlövs center. Behövde fotfarande något till måndag kväll. Hade sett ut lite kläde på Vero Moda, men allt var slut på Nova, men på Burlövs center fanns lite av det kvar. 

Det blev ett skärp

Och en bolero

Fast svart. Båda från Vero Moda. Så skue jag ha en svat töja till, men jag hittade ingen som var bra...
Ska alltså ut imorgon igen och fösöka hitta något att ha på mig och dessutom köpa en julgan.

Nu har tjejerna precis gått upp på Dizas rum för att kolla på film. De fick med sig lite dricka och godis upp. Jag och Diza har syrrans töser här på besök fö syrran ska jobba natt och svågern är ute och svirar med jobb.
Så vi ha haft myskväll med tända ljus och godis ;-) 

Nä, nu ska jag slappa på sofflocket!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!