Gårdagen och dagen

Skulle ju skriva ett inlägg igår till, men glömde av mig.
Igår sprang vi ju i affärer och jag hittade en hel del som jag ville ha. Men pga av stress och en massa andra faktorer så blev det inget. Skulle dessutom byta mina stövlar som jag fick i julklapp för de var en storlek för små, men de hade inga i just de storleken...
Så jag skulle åka till Nova idag istället och byta de där.

Igår körde vi vidare till Toys R Us för barnen fick femhundra kronor av mormor och morfar (bl a) som brände hål i fickan...!
Diza bestämde sig till slut för en bilstol till hennes Baby Born, en "matningsstol", lite kläder och en vällingflaska. Hon fick ganska mycket för sina pengar och fick desutom ite pengar över :-)
De ligger i säkert förvar i hennes spargris.
Vi avsutade dagen med lite kinamat, för lite omväxling.

Idag körde vi då till Nova. Jag fick bytat mina stövlar *Jiipppiiie*
 Nice va?
Jag handlade lite underkläder och Diza fick en (ja en styck) prinsesshandske... Vi hittade bara en och fick den lite billigare, för hon skulle tvunget ha den. Mycket hellre än ett par byxor eller en kjol...
Vi fick handlat present till kuinens fru. Vi har letat och letat och letat och äntligen hittat det vi sökte! Det blev en... och en... Kan ju inte skriva det är, fall i fall hon läser här :-)
Hon fyller 30 bast imorgon så vi hoppas hon blir glad ;-)

Så var det då det här med de kläderna jag sett ut till mig själv. De fanns ju givetvis INTE på Nova. Det kunde man ju räknat ut med lilltån...
Skulle för första gången  i mitt liv köpa stuprörsjeans. Har inte varit något stort fan av dem alls, men jag kan tycka att nu på vintern kan de vara ganska snygga med stövlar över (OCH en lång tröja eller tunika över såklart)!
Började tänka för mig själv att när de s.k trumpetbyxorna (minns ni dem, fanns bara svarta för en 12-13 år sen) så sa jag; Jag kommer aldrig ta på mig sådana...!!!
Efter ett tag bar jag inget annat, idag har jag enbart utsvängda jeans...
Jag tänkte testa iaf. Men när jag äntligen har tid att åka till OBS igen är de väl borta. Börjar ju jobba imorgon...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Dagens i-lands problem ;). Nå, stövlarna är skitsnygga! Du kommer säkert hitta de där jeansen du letar efter. Kram

2009-12-28 @ 10:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!