Dimoda idag

Efter jobb idag körde jag hem och skulle hämta familjen. Diza VÄGRADE följa med och handla. Hon brukar vara den första som vill hänga med på olika ärenden, men icke sa Nicke!

Vi åkte till Burlöv Center. Sprang snabbt inom Vero Moda och köpte dem jeansen (skinny), som jag berättade om för några dagar sedan, och en mörklila tunika med vid polokrage.
Tog en titt inne på Exit, barnklädesaffären, men det blev inget idag.
Nästa stopp var Systemet. Köpte mousserande vin till 12 slaget imorgon, skulle egentligen ha lite vin och cider. Men det jag ville ha var helt slut. Så det fick bli lite annat istället.

Innan vi stack hem gick jag inom Dimoda och köpte de fina sakerna som jag visade i förra inlägget. En lampa i silver och glitter med en massa smålampor i och ordet LOVE i träbokstäver. Sen köpte jag en del annat också, som jag ska pyssla ihopa imorgon. Visar resultatet imorgon :-)
Kommer även att visa det andra när det kommit på plats.
Älskar Dimoda. Deras prylar är så fina och precis den lantliga moderna stilen som jag älskar. Ska snart tillbaka och handla mer saker som jag har sett ut ;-)

Nä, dags att hålla kväll. Hörs imorgon på årets sista dag!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!