Det var ju bra tajming ju...

Nu är jag sjuk IGEN! Ligger i soffan med 39 graders feber! Det var ju något nytt för feber har jag inte haft innan. Var inte det perfekt tajming nu när Ola precis har åkt till NY???
Som tur är så har min kära syster ställt upp och tagit Diza. Så hon ska sova där i natt. Hoppas nu hon inte vaknar och vill hem bara...

Jag har dessutom varit och klippt mig idag. Likadan frisyr som sist fast något kortare. Är supernöjd! Men jag orkar bara ine fota och lägga ut bild...
Hoppas det fortfarande ser bra ut imorgon så kanske jag kan lägga ut en bild. Om jg mår bättre vill säga...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!