Dan före dan...

Jepp, så här två dagar innan julafton hade vi ganska många julklappar kvar att köpa. Jag klarade av alla barnen i söndags men vi hade fortfarande Olas föräldrar kvar och jag hade Ola kvar och lite till. Drygt hälften. 
Men det gick bra, ganska smärtfritt, när vi körde och handlade efter att Ola kommit hem från jobb.
Parkeringen var smockfull, men i butikerna var det inte så mycket folk. Antagligen för att vi var där så sent.

När vi kom hem körde jag och hämtade mitt paket på posten. Det var min fina klänning som jag tänkte ha på julafton, som jag klickat hem från bubbleroom (för bara 149 kronor!!!).

  

Fin va?! :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

jättefin =)

2009-12-23 @ 14:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!