Brände truten...

Idag brände jag truten på lunchen. Då menar jag verkligen BRÄNDE, stort B stort RÄNDE!!! Med blåsor och hela kitet...
Såsen blev lite varm och jag var hungrig, ingen bra kombo. Det gör ont så fort jag äter något... :-(

När jag kom hem hade Ola skruvat upp plåtburkarna i gångbron. Plåtburkarna ska dit för att vi ska ha spotlights under bron. Vi har en gångbro från den ena sidan av ovanvåningen till den andra.
Jag tycker det ser bra ut men vi får väl ha ett expertutlåtande också :-) Ola var stolt iaf.

På vägen hem handlade jag raketer till nyår. Så det är en sak vi kan kryssa av från listan. Usch raketer, det är inte billigt. När man var liten handlade pappa alltid jättemycket raketer. Hur f#n hade de råd med det??? ;-D

Nä, nu ska jag gå och leka lite med Diza innan maten är klar.

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!