Borttappade eller stulna...?

Idag när jag lämnade Diza fanns inte hennes alldeles nya Gore Tex stövlar på hennes hylla.
Jag bad fröken att kolla, vilket hon också gjorde, utan framgång.
Jag ringde syrran, inte där. Jag ringde min mor, som kollade både hemma hos oss och hos dem. Inte där heller. Nä, de har bara varit på dagis. Jag har inte tagit hem dem iaf... Inte Ola heller...

Jag blir bara förbannad. Okej om en mössa eller vante försvinner. Men stora kängor tar man inte fel på!
Jag ringde än en gång till dagis och bad henne att kolla. Kanske hamnat på fel hylla eller något...
Ska ringa Ola och be honom kolla en extra gång på dagis i eftermiddag. Blir så arg!
Men försöker bibehålla lugnet. De kan ju fortfarande dyka upp någonstans...

Det hoppas jag verkligen att de gör.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!