Besvikelsen är total...

Det har hänt en hel del saker i den närmsta familjen under det senaste året. Det negativa väger tyngst och tar störst plats, såklart, men lite positivt också såklart.

Facebook har blivit en plats där många spyr galla, eller skriver sin "känslor" som handlar om närstående till mig. Därmed har det blivit en plats jag sällan besöker eller skriver något på.

Jag vill påstå att vi har varit väldigt sammansvetsade och närstående. Så är inte fallet längre. När saker ställs på sin spets har allting förändrats.
Vissa har i princip "försvunnit". Vissa skriver dumma kommentarer på face:an. Vissa snackar skit till en jäkla massa folk. Jag har låtit det rinna av mig tidigare, men det får vara nog nu... 

Folk tror sig veta en massa, och har tagit ståndpunkt utefter vad de tror sig veta. Men faktum är att det är bara en del av sanningen eller förvrängd sanning. De tycker synd om...
Jag har också tidigare gått på samma nit, trott på samma snack, jag har också tyckt synd om...
Men nu vet jag bättre, jag har sett de rätta färgerna, och hade dessa personer varit intresserade av sanningen kunde de frågat mig eller någon annan i min familj. Men de har valt att "tro" på utomstående. Tragiskt. 
Detta gäller både släkt och vänner.
Vissa inser inte heller allvaret i situationen. Eller så bryr de sig bara inte. Nu vet jag var ni står i alla fall.

Känner att jag förlorat en del personer på vägen. Men så får det vara. 
Allt är dock inte bara nattsvart och folk som vi har haft nära kontakt med tidigare har vi åter fått nära kontakt med. Det är jag väldigt tacksam för.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är det som hänt nu då? =/

2009-12-28 @ 22:04:58
Postat av: annika

du får ringa om du vill prata du vet att jag finns här vilken tid på dygnet kram

2009-12-28 @ 22:27:12
Postat av: annika

du vet var jag finns om du vill prata det är bara att ringa vilken tid på dygnet kram

2009-12-28 @ 22:32:42
Postat av: Ninni

Vissa fattar bara inte bättre...

2009-12-29 @ 12:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!