119 olyckor...

Imorse hörde jag på radion att det varit 119 olyckor i skåne, på vägarna. 119!!! 

Det ska snöa hela dagen idag och där ute där vi bor blåser det dessutom ganska rejält. Så vägarna blåser igen. Det tog en hel timme in till jobb idag, från det att vi lämnade hemmet, till dagis tills jag sen landade på jobb tog det en timme. På väg till jobb imorse såg jag två hästar som var ute!!! Helt oskyddade stod dem i sin hage, på öppna slätter. Stackars stackars hästar...

Ikväll blir hemmakväll så jag funderar på att be Ola köpa med sig lite saker hem så vi kan göra julgodis. Dessutom blev det inget pepparkakshus igår heller, så idag är det ett ypperligt tillfälle att ta tag i detta!

Idag fyller pappsen år. Vi redan fixat present till honom tack och lov. De kommer hem imorgonkväll, så då ska vi till dem och fira!
Grattis pappsen! ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!