Trött blogg...

Jag får be om ursäkt för min dåliga uppdatering på bloggen. Vet inte vad det är med mig. Är SÅ trött när jag kommer hem från jobb...
Idag var jag på sjukhuset och röntgades, kommer få svar inom en vecka.
Efter sjukhuset har jag gått med en konstant sprägandes huvudvärk. På gränsen till migrän. Men jag har inte ont i pannan och ögonen så det är inte migrän...
Hur som helst, jag har helt enelt inte orkat blogga. Ska försöka skärpa mig. 

Detta är sista veckan på jobb (kanske). Kommer iaf att ha två veckor ledigt efter denna veckan. Tror jag behöver det.
På torsdag fyller jag år, så på fredag ska vi ha kalas. Bara närmsta familjen. Lugnt och skönt.

Nä, nu ska jag göra färdigt för morgondagen, sen ska jag faktiskt gå upp och dra täcket över huvudet. Känns som det kan bli en etter jävlig dag på jobb imorgon, problem som väntar... *suck*

Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Be inte om ursäkt för det. Själv bloggar jag mer för min egen skull än för andras ;).



kram

2009-08-04 @ 21:37:17
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!