Slutar för dagen!

Nu slutar jag för dagen. Tänkte bara passa på att göra ett snabbt inlägg innan jag släcker ner.

Jag slutar tidigt för att vi ska åka och handla mat. Det är helt tomt där hemma och vi har lovat att vi inte ska åka och småhandla hela tiden... *eheeermmm*

Det blev en massa bra saker på MakeUp Store häromdagen. Syrrans arbetskamrat var med och hjälpte oss, hon är utbildad sminkös. Så hon gav oss tips... och rabatt... *hehehe*

Jag har en kompis som bara hör av sig till mig när det har hänt något bra för henne. Hon hörde av sig idag bara precis för att berätta det nya som hänt henne. Det var det enda hon ville, för sen hörde hon inte av sig igen.
Sen när jag berättar nåt lyssnar hon knappt. Det är så jäkla tråkigt för vi stod varandra nära en gång i tiden...
Men nu är det precis som om allt är en tävling. Hon måste liksom försöka bräda en hela tiden.
Hon behöver inte försöka så hårt för hon har liksom flyt med sig hela tiden. Kan hon inte då bara vara glad för min skull de få gånger man har lite lite framgång...?
Jag drar mig liksom undan sådana människor. De tar för mycket energi från en och livet är alldeles för kort för sån negativitet...  
Eller?

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

helt rätt! =) kram

2009-08-27 @ 21:00:08
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!