Shopping lördag

Idag har syrran, jag, mormor, Diza och Joanna varit och shoppat lite.
Jag köpte kattsand och halsband till våra katter.
Sen kollade vi lite snabbt på skor och det slutade med att mormor köpte skor till alla. Fast vi sa åt henne att INTE köpa de till oss.

Jag fick ett par supersnygga ljusbeiga låga stövlar och Diza fick ett par somriga lågskor i varierande färger.Jättesöa.
Ska lägga in en massa bilder sen både från resan och och på våra snygga skor :-)

Sen körde vi och handlade lite mat. Var ju i princip helt tomt i vårt kylskåp ;-)

Nä, nu ska vi dra ner till syrran och äta smörgåstårta rester från igår!

Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-22 @ 15:39:02
Postat av: Elin

På tal om kattsand.. blanda 1 msk kattsand tillsammans med 2 msk vatten och värm i mikron så får du en jättebra ansiktsmask (enligt vad jag hört..)

Jag skojar inte med dig nu! Googla själv om du inte tror mig. Haha :)

2009-08-22 @ 15:40:28
URL: http://elinarnehed.blogpsot.com
Postat av: Jag

Haha! Jaa, ska googla det! Låter otroligt :-)

2009-08-22 @ 21:37:05
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!