Back to work!

Yes, idag började jag jobba igen efter 1½ veckas ledighet. Hade gärna tagit en vecka till, men det sitter fint med pengar också.
Man kan inte vara gnällig när man bara har timanställning...

Igår var vi i skogen i tre timmar! Jag, Diza, syrran, Tindra och vår faster. Vi åkte ut med hästen i skogen. Tjejerna fick rida, Diza är faktiskt väldigt duktig. Hon sitter jättefint!
Vi passade även på att picknicka i skogens finaste glänta :-)
Riktigt mysigt hade vi det.
När vi kom tillbaka blev vi alla bjudna på söndagsmiddag hos mor och far. Kålpudding, brun sås och potatis. Riktig husmanskost med andra ord. Ni anar inte hur gott det var med svensk husmanskost nu när man varit utomlands ;-)

Jag vet, jag vet. BILDER!!!
De kommer, har inte riktig haft orken at ta tag i det. Men det ska jag fixa. Hade glömt kameran hos mor och far. Ska hämta den idag. Ska även få bilder från gårdagen av faster sen.

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!