1:a semesterdagen :-)

Den har jag njutit av så tillvida att vi har inte gjort någonting :-)
Eller jo, lite grejer har vi gjort, men större delen av dagen har vi suttit hos mina föräldrar och bara slappat.

Men vi har varit och handlat halva apoteket inför resan, kom på att vi missat något så vi ska inom en sväng imorron oxå. Sen har jag varit på arbetsförmedlingen.

Diza är nästan färdigpackad. Håller på och tvättar det sista...
 Ska gå igenom mina egna grejer idag också. Vill gärna få packningen överstökad. Jag,som de flesta andra, HATAR att packa. Det är ungefär lika roligt som att packa upp...

Imorgon ska vi en del ärenden. Banken, affären och apoteket igen.

En helt annan sak, kan ni fatta att vi äntligen kan dricka vår vatten?!?!?

Helt otroligt underbart *hihihi*


Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Linda

slurp!! =)

2009-08-13 @ 14:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!