WOOO!!! Vilken fantastisk lördag!!!

Idag har varit en mycket bra dag!
Imorse var syrran och jag ute med stavarna i skogen och gick. Det var skönt oc uppfriskande och det kändes att det var längesen jag tränade. Har ju haft uppehåll i några månader om man säger så. Men nu ska det bli andra bullar! Eller ja, jag ska försöka iaf!
Efter stavgången åkta vi och solade. Sen stressade jag hem för jag skulle ha besök av gamla barndomskamrater idag! Det var RIKTIGT RIKTIGT roligt. Kan inte fatta att det var 10 år sen sist!!!
Diza lekte med en av mina vänners tös, som är bara en månad yngre än henne. Det är lustigt hur det kan bli, vi har inte träffats på närmre 10 år men vi har barn som är lika gamla :-)
Vi har suttit i trädgården hela dagen och snackat och fikat, jag har börjat få solbränna också, det är najs. Dessutom bestämde vi att vi ska träffas igen i sommar och grilla här ute hos oss på landet. Skitkul!

Nu ska jag gå och göra mig iordning för klockan sex ska vi till Harrys och käka. Sen ska vi dricka vin/öl och ha massor med trevligt! Vi ska träffa min kusin som kommit ner från Varberg med sin fru!

Imorgon lägger jag in bilder från dagen för jag hinner inte nu. Men jag har bilder på Diza med sin nya kompis Vilma som hon träffade idag och på mina föräldrar som kom ner här på motorcykeln. De skulle passa på att njuta av det fina motorcykevädret nu innan deras barnbarn kommer på besök! :-) 

Hoppas ni också haft en fantastisk lördag!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbart! Ha en trevlig kväll också!

2009-04-04 @ 18:26:49
Postat av: Linda

Underbart! Ha en trevlig kväll också!

2009-04-04 @ 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!