U can't touch this...

Ok, vårens mode...

Magtröjor, haremsbyxor, cykelbyxor, neonfärger, breda axlar, tygskor och breda skärp.
Vissa saker (rätt kombinerat of course) kan vara väldigt snygga, som ex. det breda skärpet.
Men alltså de breda axlarna, cykelbyxorna och sist men inte minst haremsbyxorna... Alltså ja, jag vet inte...
Jag tillhör nog generationen som har liiite svårt för detta, troligtvis för att vi redan har varit med om detta mode ;-)

Jag kan inte hjälpa utan att, varenda gång jag ser denna byxa;



Så hör jag denna låten i huvudet!!! *hihi*


Men can you blame me? Allvarligt talat, säg haremsbyxa och jag hör MC Hammer!
Och nu när jag tänker efter så, undrar om inte de som påverkar/ bestämmer modet har baserat vårens mode fullständigt på denna musikvideo, eller för all del, alla MC Hammers musikvideor :-)
Den har ju allt midjekorta tröjor, breda axlar, cykelbyxor, haremsbyxor, neonfärger etc.

Men jag ska inte var den som är den, mitt sinne är inte helt stängt. För när trumpetbyxan kom, om jag inte minns helt fel så kom den efter haremsbyxan när den var helt ute, så sa jag; Jag kommer aldrig att ta på mig ett par trumpetbyxor...!
Men det gjorde jag till slut och jag gillade dem, givet att jag var tonåring och lättpåverkad, men ändå. ;-)
Idag älskar jag utvängda byxor! :-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ninni

det blir nog så för oss som redan varit med om detta mode innan.. Jag tänker oxå på MC Hammer och jag tycker oxå att byxorna e hemska. Jag tyckte det redan då(de är asfula!!) och vägrade köpa sådana byxor och ta på denna kroppen.. Det samma gäller fortfarande... Jag tycker faktiskt att detta modet är urhemskt!! När man äntligen kan gå ut och köpa lite hippa kläder, kan man inte göra det ändå pga modet.....

2009-04-09 @ 09:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!