TGIF

Thank God It's Friday! :-)
Vi har nyligen kommit hem, körde som sagt till OBS efter job idag. Det blev ingen resa, jag tyckte det var för dyrt...
Men vi ska kolla lite till. Har dessutom en massa kataloger med oss hem ;-)

MEN jag fick en ny vårjacka! Diza fick en ny vårjacka, ett par jeans, en tunika och tights, en t-shirt, en Hello Kitty tröja och trosor. Imorron lägger jag in bilder på våra nya fina saker:-)
Ja, just det, vi köpte även upphängningsanordning till min boxningssäck som jag fick i julas *iiiihhh* Nu ska här boxas!

Nä, nu är det time för Så Ska Det Låta!!!

Ha en underbar fredagkväll!

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!