Söndag

Jag hann aldrig skriva igår för det var full rulle här hela dagen!
Jag och morfar höll på med väggen till Dizas rum, så nu är läktena färdigsatta. Idag ska vi sätta gips och isolera!
Ola var på jobb större delen av dagen för det var nånting som hade kört ihopa sig och efter som han är teameader måste han ta ansvaret och åka in om det behövs.
På eftermiddagen städade vi klart. Jag hade redan påbörjat städningen så det var baralite plock kvar när Ola kom hem.
Sen klockan sex kom Olas kusin med familj på grillning.

Idag var det så fint väder och det blåser mycket mindre än vad det gjorde igår, så vi käkade frukost ute i förmiddags. Då kom farfar på en kopp kaffe och snackade lite. Sen när han kört så körde Ola, jag och Diza till Byggmax för att köpa det sista till Dizas vägg. Så jag hoppas den blir färdig idag. Ååh, hennes rum kommer bli SÅÅÅ mysigt!!!

"Ses" sen!

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!