Nyligen hemkomna

Vi har nyss kommit hem. Efter jobb hann jag inte mer än att köra och hämta Diza, åka och handla kattmatt, hem om lämna varorna sen körde vi ner till mormor och morfar för syrran hade varit och handlat pizza till alla (utom mig då).
Huh va det var jobbigt att sitta och titta på när de åt god pizza! Den pizzerian gör supergod pizza! De dryper inte av fett som
många andra pizzor gör heller :-)

Jag tänkte när, det får bli senare minsann...

Ska dock äta på lördag kväll, men jag ska försöka hinna ut och röra på mig imorron och lördag, eller en av dagarna iaf.

Idag var Dizas sista dag på dagis för denna veckan för imorron ska Diza åka till Skånes Djurpark med nästkusinerna Elin och Ebba. Deras mamma ringde mig tidigare i veckan och frågade om DIza ville följa med och det var ingen tvekan om den saken! Hon blev superglad. Det skiljer ett halvår ungefär mellan Diza och Elin och de leker jättefint ihop! 


Sötnosar! Detta fotot tog Elins mamma sist de lekte. De posar som rik´tiga fotomodeller, linslusar :-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

De är så fina! =)

2009-04-23 @ 20:36:16
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!